Anunt înscrieri 2025

GRĂDINIȚA CU PP SF. MUCENIC MINA PLOIEȘTI

ANUNȚ ÎNSCRIERI 2025-2026

 

             În perioada 26.05.2025-13.06.2025 va avea loc etapa I din procesul de înscrieri pentru anul școlar 2025-2026 la GRADINITA CU P.P. ,,SFÂNTUL MUCENIC MINA”,  Municipiul Ploiești și GRĂDINIȚA  CU P.N. nr. 39, Municipiul Ploiești.

Afișarea numarului de locuri libere după finalizarea etapei de reînscriere are loc pe data de 23.05.2025, ora 14, iar colectarea cererilor de înscriere însoțite de documentele necesare se va desfășura în perioada 26-30 mai 2025.

 

 

Documentele necesare ( în folie protectoare și dosar de plastic):

·        Copie Certificat de naștere al copilului- copie și original

·       Carte de indentitate ambii părinți- copie și original

·       In situații speciale ( divorț, adopție, plasament, copil cu CES) sunt necesare și documentele doveditoare ale respectivei situații- copie și original

·       Declarația-acord de înscriere la Grădinița cu PP Sf. Mucenic Mina semnată de către părintele care nu vine la înscriere – în situația familiilor divorțate (scrisă de mână sau la calculator și semnata)

·       Adeverințe de salariat părinți, doar pentru programul prelungit

·       Declarația pe propria răspundere privind corectitudinea informațiilor si DGPR (va fi postată pe site sau completată la instituție la depunerea dosarului)

 

                In acest moment nu sunt necesare documente medicale

                         

         Pentru  depunerea dosarului este necesar sa faceti programare la nr. de telefon- 0244555604, 0725203053, în perioada 19-23.05.2025, intre orele 10.00-15.00.

 Documentele vor fi aduse la sediul Grădiniței cu P.P. Sf. Mucenic Mina Ploiești,  sau atașate în format electronic, scanate în PDF, pe adresa de email- This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., caz în care va trebui sa transmiteti si o declaratie pe proprie raspundere  cu privire la veridicitatea informatiilor completate in cerere si să vă prezentați la sediu pentru validarea cererii până la  data de 30.05.2025.                       

  

Inscrierea NU se face în ordinea programărilor  sau a primirii documentelor!!!

Vor fi înregistrate toate cererile, iar apoi aplicate criteriile generale și specifice.

Dupa încheierea perioadei de primire a documentelor, va urma o perioadă de procesare a cererilor, între 2-12 iunie.

Afișarea rezultatului înscrierii, pe site și la avizierul instituției, se va realiza in data de 13.06.2025, ora 14.

 

Sistemul informatic integrat al învățământului din România (SIIIR) nu permite înscrierea la mai multe unități de învățământ.

 Formularul de înscriere care va fi generat la momentul introducerii datelor prevede însă si opțiunea 2 și opțiunea 3.

 

            Depunerea dosarului presupune primirea documentelor, introducerea datelor cuprinse în acestea în aplicația informatică si creerea astfel a fișei de înscriere, care trebuie validată și semnată de către unul dintre  PĂRINȚI/ TUTORE LEGAL!

     Comisia de înscriere și distribuire va selecta copiii în ordinea descrescătoare a vârstei și aplică criterii  de departajare generale și specifice.     

*     Criterii generale la înscrierea preșcolarilor:

Ø Copilul are vârsta de 4 sau 5 ani împliniți la începutul anului școlar

Ø Domiciliul părintelui/reședința/locul de muncă al/a unuia dintre părinți/al/a reprezentantului legal este situat/situată în apropierea unității de învățământ unde părintele/reprezentantul legal depune cererea tip de înscriere

Ø Cel puțin unul dintre părinți/reprezentantul legal al copilului urmează o formă de învățământ la zi

Ø Existent unui document care dovedește că beneficiază de tutelă sau de o măsură de protecție special stabilită în condițiile legii 272/2004

Ø Existent unui document care dovedește că este în grija unui singur părinte (familie monoparentală) sau existenta unui document care dovedește că părintele/reprezentantul legal al copilului are trei sau mai mulți copii

Ø Ambii părinți/părintele unic/reprezentantul legal ai/al copilului lucrează sau cel puțin unul dintre ei se încadrează în una dintre situațiile:

Ø pensionat în conformitate cu prevederile legale, cu certificat de handicap, șomer, în căutarea unui loc de muncă, cu documente doveditoare de la agenția pentru ocupare a  forței de muncă

Ø Existența unui certificat medical de încadrare în grad de handicap a copilului și /sau certificatul de orientare școlară, eliberat de Comisia de orientare școlară și profesională CJRAE

Ø Frate/soră reînscris în anul școlar următor la Grădinița cu P.P. “Sfântul Mucenic Mina”

  Etapa a II a din procesul de de înscrieri se va desfășura în perioada 16 iunie-7 iulie 2025.

  Etapa de ajustări, destinată copiilor care nu au fost înscriși în primele două etape din lipsă de locuri sau din alte motive, pe baza locurilor rămase disponibile, conform unei proceduri specific stabilite de ISJ, va avea loc în perioada 18-28 august 2025.

 

 

Director, prof. Daniela Elena Stan

 

 

 

                                        

Related Articles

Informații

GPP SMM

Gradinița cu Program Prelungit Sfântul Mucenic Mina Ploiești

Adresa: Str. Erou Marian Moldoveanu nr.14, Ploiesti, Prahova, Cod poștal 100201

Contact Map

Bine ați venit pe site-ul nostru!
Bine ați venit pe site-ul nostru!

Vă mulțumim pentru vizită și vă informăm că acest site web poate stoca sau prelua informații din browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Aceste informații ar putea fi despre dvs., preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. și sunt folosite pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Prin apăsarea butonului “ACCEPT”, sau prin completarea procesului de înregistrare, dvs. confirmați că ați citit, înțeles și sunteți de acord să vă supuneți acestor termeni și consimțiți colectarea, folosirea și stocarea așa cum se precizează în politica privind confidențialitatea și fișierele cookie de pe gradinitasfantulmina.ro. Puteți alege să nu vizitați site-ul dacă considerați că vizita reprezintă un risc pentru dvs.